.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز واریز نقدی یارانه به حساب گیلانی ها

واریز نقدی یارانه ها به حساب سرپرستان خانوار استان گیلان از امروز آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز براساس این گزارش مبلغ این یارانه 81 هزار تومان است، در گیلان 768 هزار خانوار برای دریافت نقدی یارانه ثبت نام کرده بودند که 643 هزار و 194 خانوار مشمول دریافت نقدی یارانه شدند.

استاندار گیلان با اعلام اینکه استان گیلان در جمع آوری و ثبت اطلاعات اقتصادی خانوار از استانهای موفق کشور بوده است، گفت: از 768 هزار خانوار گیلانی که فرم اطلاعات اقتصادی را پرکرده اند 643 هزار و 194 خانوار شماره حساب خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده اند و یارانه نقدی به حساب این خانوارها واریز می شود.

روح الله قهرمانی چابک افزود: آن دسته از سرپرست خانوارهایی که قبلا شماره حساب خود را برای واریز نقدی یارانه ها در سامانه الکترونیکی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی درج کرده و حساب آنها مورد تأئید قرار نگرفته می توانند تا بیست و نهم مهر نسبت به افتتاح حساب جدید در یکی از بانکهای کشور اقدام و شماره آن را در سامانه مربوطه درج کنند.

استاندار گیلان افزود: برداشت وجه مربوط به یارانه ها پس از اجرایی شدن همزمان این طرح در سراسر کشور و آزاد سازی حاملهای انرژی انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل استان در بخشهای مختلف صنعت، بازرگانی، کشاورزی، حمل و نقل، بانکها و دیگر دستگاههای اجرایی گفت: هدفمندسازی به معنی حذف یارانه ها نیست بلکه حتی در برخی از موارد نیز یارانه بیشتری به مردم اختصاص داده می شود چون اجرای این قانون ضمن ایجاد ثبات اقتصادی در کشور موجب می شود تا یارانه ها بصورت هدفمند، شایسته و سنجیده در اختیار مردم قرار گیرد.

قهرمانی چابک با اشاره به اینکه ذخیره کالاها و اجناس اساسی مردم به خوبی انجام شده است، تأکید کرد: تمهیدات لازم برای اجرای بهتر قانون هدفمند کردن یارانه ها در گیلان اندیشیده شده است و فرصت سوء استفاده افراد سودجو برای تخریب این قانون یا افزایش قیمتها را سلب خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

nazari 7 آبان 1389
با سلام
من و شوهرم تازه ازدواج کردیم ولی وقتی شوهرم شماره حساب را در سایت وارد کرد به عنوان سرپرست خانوار شناخته شد و حسابش هم مورد تایید قرار گرفت ولی هنوز یارانه به حسابش واریز نشده است.(شوهرم مشهد زندگی می کرد و قبلا حساب در بانک ملی در همانجا داشت ولی الن ما ساکن رشت هستیم) آیا یارانه به حساب ما واریز می شود؟
محمد از ساري 17 آبان 1389
يارانه مردم هم ساري واريز شد اما چگونه ؟
براي بعضي از خانوارها كامل واريز شد
براي برخي ، يك يا چند نفر از قلم افتادند و مثلا خانواري 4 نفره بود و برايش سه نفره واريز شد
برخي هم كه حسابشان قبلا تاييد شده بود چيزي واريز نشد و با مراجعه به سايت رفاهي ، با پيغام حساب شما تاييد نشده است مواجه شدند!!!
برخي هم كه حسابشان تاييد شده بود با ورود به سايت رفاهي با پيغام مهلت ثبت نام تمام شده است مواجه شدند!!يعني انگار هيچ حسابي را تا كنون نداده است و اين خيلي جالب است!!! برگشتيم به سر خط!!!
در سايت رفاهي سريال شناسنامه ژرتي هم بدهيد مثلا 152152 را براي هر كد ملي كه وارد كنيد حسابش را مي آورد و يعني فيلتري به نام سريال شناسنامه كشك است!!!
چرا سايت رفاهي اين همه نقص دارد ؟ كه حساب تاييد شده و رسيد دريافت شده كسي را پاك مي كند و يا بعد از چندين ماه از تاييد آن در موقع واريز به حساب مي گويد كه تاييد نشده است. چه اطميناني واقعا به اين سايت متزلزل بايد داشت؟!!؟
سپاسگزارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.